Автоматизація резервного копіювання

Будь-яка організація працює з інформацією в електронному вигляді. Бухгалтерські бази даних, контакти клієнтів, електронне листування і документація – все це зберігається на жорстких дисках комп'ютерів користувачів або на сервері. На додаток до цього, у кожної компанії є досить великий обсяг даних, які потрібні для повноцінної роботи фірми. Це можуть бути макети рекламних плакатів, каталог інструкцій, файли спеціалізованих програм та програм, технічна документація. Важко уявити собі масштаби лиха, якщо компанія втратить всю інформацію, яка потрібна для її щоденної роботи. Втрата навіть частини даних, якщо вони представляють собою важливу комерційну цінність, може стати причиною серйозних економічних втрат, адже ця інформація накопичувалася роками і силами не одного співробітника. Проте, небезпека технічного збою, впливу людського фактора або непередбачених обставин типу пожежі або стихійного лиха, існує.

Звичайно, не кожна втрата інформації чревата повним крахом, але час на її відновлення може виявитися істотним. Все це тягне за собою простої в роботі і, як наслідок, фінансові втрати.Замість того щоб вважати недоотриманий прибуток, коли нещастя вже трапилося, краще заздалегідь убезпечити всі важливі дані за допомогою резервного копіювання. Копіювання повинно здійснюватися регулярно і бути частиною комплексної системи захисту інформації разом з шифруванням конфіденційних даних і обмеженням доступу співробітників до тих матеріалів, які не потрібні для їх повсякденної роботи.

Правильна організація резервного копіювання увазі створення копії всіх даних на віддаленому носії інформації, який буде знаходитися в безпечному місці. В такому випадку ви вбережете себе не тільки від технічних збоїв, але і від позаштатних ситуацій, пов'язаних з винесенням обладнання або повної його втратою. Копіювання інформації має здійснюватися регулярно, адже кожен день з'являються нові бухгалтерські документи, здійснюються проводки в 1С, поповнюються клієнтські бази. Система резервного копіювання повинна реагувати на появу нових даних, оновлюючи резервні бази. Чим більше актуальна інформація зберігається на резервних дисках, тим менше часу буде потрібно для того, щоб відновити роботу офісу у разі непередбачених обставин.

Найпростіший, здавалося б, варіант – ручне копіювання даних на CD, DVD або USB-вінчестери. Однак, як показує практика, достатньої гарантії збереження даних при такому підході не буде. По-перше, копіювання і відновлення даних вимагає істотних тимчасових витрат від співробітників, по-друге, цей варіант не підходить для збереження самої актуальної інформації, яка оновлюється буквально щогодини або частіше, по-третє, цей метод не дає гарантії, що відповідальна особа своєчасно виконає всю необхідну роботу по резервному копіюванню.

Ті компанії, які турбуються про збереження своїх даних, застосовують системи автоматизованого резервного копіювання. Такі системи дозволяють створювати копії даних «на льоту» і швидко відновлювати втрачену інформацію. Гнучкі настройки спеціалізованих програм забезпечують оптимальний режим роботи системи. У складі IT-рішень по захисту даних резервне копіювання гарантує практично стовідсотковий захист від технічних збоїв, зовнішніх впливів або непередбачених факторів.

Що вміють програми резервного копіювання?

  1. Створювати копії в безперервному режимі, забезпечуючи високу актуальність резервної бази даних.
  2. Створювати копії всіх файлів на всіх комп'ютерах користувачів, підключених до мережі.
  3. Відновлювати окремі файли, видалені помилково користувача.
  4. Здійснювати повне копіювання на віддалений сервер. Відстань забезпечує захист від фізичного втрати офісної техніки з даними, а повна ідентичність дозволяє в найкоротший час відновити роботу компанії.
  5. Зберігати «історії змін» файлів, тобто зберігати не тільки останні зміни, але і версії файлів минулого дня, тижня чи місяця.
  6. Шифрувати інформацію на резервному сховищі.
  7. Швидко відновлювати все файлове вміст комп'ютера, наприклад, у разі заміни або ремонту користувача ПК.

Які переваги дає система резервного копіювання?

  1. Збереження всієї важливої інформації, у тому числі тієї, без якої не можливе функціонування компанії.
  2. Безперервність робочих процесів навіть у разі серйозних втрат інформації або устаткування.
  3. Мінімальний час на відновлення працездатності офісу в непередбачених обставинах.

Всі ці переваги націлені на одне: заздалегідь передбачити можливі проблеми, пов'язані з втратою інформації і захистити дані. Втрата даних – одна з основних проблем, з якою може зіткнутися сучасна компанія. Резервне копіювання актуально для бізнесу будь-яких розмірів, будь то одна людина чи трансконтинентальна корпорація. Ми пропонуємо вам заздалегідь подбати про збереження ваших даних. В залежності від завдань, розмірів фірми, кількості важливої інформації та інших факторів, ми можемо запропонувати вам як типові, так і індивідуальні рішення з резервного копіювання даних.Резервне копіювання – це один з основоположних принципів грамотної інформаційної політики безпеки підприємства.

 
Яндекс.Метрика