Телефонія для організацій

IP-телефонія (Інтернет-телефонія)

Офісні телефонна станція – неодмінний атрибут IT-інфраструктури будь-якої сучасної компанії. Спочатку головною перевагою телефонної станції була можливість здійснювати дзвінки всередині компанії, не займаючи міської телефонної лінії, і зручна організація використання однієї або декількох зовнішніх телефонних ліній великою кількістю абонентів. З розвитком технологій функціонал офісних станцій істотно збільшився. Поява IP-телефонії дозволило по-іншому поглянути на організацію системи зв'язку всередині офісу, між різними офісами компанії і за зовнішніми телефонних лініях. Ідея IP-телефонії полягає в тому, що голосова інформація, тобторозмова двох абонентів, передається через інтернет або по внутрішній мережі підприємства. При цьому можна використовувати шифрування даних. Подальший розвиток офісної телефонії складалося в появі нових можливостей, технологій, що дозволяють практично моментально обладнати нове робоче місце співробітника, систем обліку міжміських і міжнародних розмов і багатьох інших рішень, що дозволяють знизити витрати і підвищити ефективність роботи офісу.

Наша компанія пропонує телекомунікаційні рішення на базі IP-телефонії з використанням обладнання Avaya. Ми зробили вибір на користь телефонних станцій Avaya, грунтуючись на досвіді провідних світових корпорацій. Більше 90% найбільших компаній за версією Fortune (рейтинг Fortune Global 500) є замовниками Avaya і використовують це обладнання для побудови телефонних мереж та IP-телефонії. Наш багатий досвід в розробці таких систем дозволяє використовувати ті переваги офісних станцій, про які ви можете навіть не підозрювати.

Можливості IP-телефонії та офісних АТС

Крім організації внутрішньої і зовнішньої телефонного зв'язку, офісні АТС увазі використання додаткових додатків, які роблять роботу офісу ще ефективніше.

  1. Можливість швидкої переналаштування обладнання. Це зручно при зміні робочого місця користувача. Замість прокладки нових кабельних мереж чи зміни внутрішнього номера абонента відбувається налаштування маршрутизації виклику, внаслідок чого абонент буде доступний за тим же номером, що і на попередньому робочому місці.
  2. Переадресація виклику на мобільний телефон або будь-який інший телефонний номер. Якщо співробітника немає на робочому місці, то він все одно може бути доступний за тим же внутрішньому номеру, який вказаний на сайті компанії або знаком клієнтам або колегам. При цьому клієнти не будуть знати мобільний або міський номер телефону, з якого фізично здійснюється спілкування.
  3. Функція зворотний виклик, яка дозволяє вашим співробітникам, які знаходяться у відрядженнях або від'їздах, запитувати вхідний дзвінок з офісного телефону, тим самим не витрачаючи власні гроші на дорогі переговори.
  4. Система контролю телефонних викликів кожного співробітника.Зручні звіти дозволяють оцінити, скільки той чи інший співробітник зробив вихідних дзвінків, на які номери дзвонив співробітник, скільки часу і грошей було витрачено на міжміські і міжнародні телефонні переговори.
  5. Система зберігання конфіденційної інформації, яка особливо зручна, наприклад, тим компаніям, для яких телефонні номери клієнтів становлять комерційну таємницю, але, тим не менш, є необхідність, щоб співробітники мали можливість дзвонити цим клієнтам. Усі реальні номери зберігаються в закодованому вигляді, а співробітники набирають тільки код клієнта. Доступ до реальної клієнтської базі буде тільки в обмеженого кола осіб.

Це тільки частина всіх можливостей офісних АТС, але навіть цей список показує, що на організацію телефонного зв'язку можна поглянути зовсім інакше.

Економія

Офісні станції Avaya є економічно вигідним вкладенням коштів в IT-інфраструктуру підприємства. За рахунок чого здійснюється економія?

  1. Використання обмеженої кількості зовнішніх телефонних ліній.Кількість зовнішніх телефонних ліній може бути значно менше, ніж робочих місць, обладнаних телефоном. Внутрішні переговори здійснюються комутацією на рівні офісної АТС, а для зовнішніх викликів навантаження на телефонні лінії рівномірно розподіляється.
  2. Зниження витрат на міжміські та міжнародні дзвінки. Офісні АТС з підтримкою VoIP дозволяє розгортати масштабні телефонні системи, трафік усередині яких буде передаватися через локальну мережу або мережу інтернет. Інакше кажучи, кілька офісів, що знаходяться в різних містах і навіть країнах можуть мати єдину внутрішню телефонну нумерацію. Економія здійснюється на міжміських і міжнародних переговорах між офісами однієї компанії.
  3. Відносно низькі витрати на масштабування АТС (створення нових робочих місць, обладнаних телефоном). Модульна система АТС Avaya дозволяє при зростанні компанії просто докупити необхідну кількість нових модулів і ліцензій. При цьому немає необхідності кардинальної зміни існуючої офісної телефонної мережі і зупинки роботи компанії.
  4. Економія за рахунок застосування програмних рішень, про які ми розповіли в розділі «можливості IP-телефонії та офісних АТС». Програмні рішення дозволяють підвищити ефективність роботи співробітників, наприклад, за рахунок контролю телефонних дзвінків. Це, в свою чергу, підвищить фінансову віддачу від роботи кожного співробітника.
  5. Можливість швидкої організації контакт-центру («гарячої лінії») без істотних додаткових витрат.
  6. Системи контролю та обліку ефективності співробітників.

Установка і інтеграція офісних АТС таIP-телефонії

Процес установки і настройки офісної телефонної станції складається з декількох етапів.

  1. Передпроектне дослідження та складання технічного завдання.
  2. Вибір обладнання та проектування всієї мережі.
  3. Монтаж модулів АТС, прокладка кабельної мережі, встановлення телефонних апаратів.
  4. Тестування й настроювання всього устаткування.
  5. Навчання співробітників компанії-замовника основним принципам роботи.
  6. Підтримка та обслуговування встановленої АТС.

Незважаючи на розвиток електронної пошти, систем миттєвого обміну повідомленнями, відеоконференцій та інших інтернет-технологій, телефон залишається одним з основних інструментів бізнесу. Приказка «пропущений дзвінок – втрачений клієнт» актуальна для компаній будь-яких розмірів і будь-якої сфери діяльності. Організація роботи офісу вимагає уважного ставлення до систем зв'язку, а сучасні технології, такі як офісні АТС на базі IP-телефонії, дозволяють використовувати нові інструменти для підвищення ефективності роботи кожного співробітника.

 
Яндекс.Метрика